ask.fm    YouTubeFacebook
zBLOGowani.pl

Thursday, August 08, 2013

[PL/ENG] K-POP FESTIVAL

Cześć wszystkim!
Mam nadzieję, że wakacje mijają Wam równie intensywnie w przygody jak mi. Jednak znalazłam chwilę między kolejnymi planami oraz wyjazdem chwilę, aby napisać Wam o najbardziej wyczekiwanym przeze mnie wyjeździe i evencie w Warszawie: K-POP FESTIVAL.
Event odbył się 3 sierpnia w Kinie Muranów i okazał się świetną okazję aby poznać fanów k-pop'u z całej Polski.

Hi everyone!
I hope that the holidays passing by you on adventures as intensely as mine. However, I found a moment, between travel and successive plans, to write to you about the most awaited through me trip and event in Warsaw: K-POP FESTIVAL.
Event took place on August 3 at the Cinema Muranow and turned out to be a great opportunity to learn about K-pop music fans from across Poland.




Tego też dnia razem z moją przyjaciółką Dan, która brała udział w finale dance cover na tym evencie, wyruszyłyśmy do Warszawy, gdzie od godziny 12 były prowadzone próby do konkursu. Wśród współzawodników spotkałyśmy znajome twarze z zeszłego roku, kiedy razem wystąpiłyśmy jako duet Action. Oprócz polskich zawodników brali udział reprezentacji Niemiec, Czech oraz Litwy.
 Jako że w konkursie liczyło się wiele aspektów na przykład wykonanie układu, strój, make-up oraz reakcja widoczności wspólnie zadbaliśmy, aby występ Dan był pod tym względem na najwyższym poziomie.
Sama czuję się nadal dumna ze swojego dzieła, którym jest make-up Dan (udowodniłam że tomboy'e potrafią zrobić całkiem niezłe makijaże hehe). Samo wydarzenie rozpoczęło się o godzinie 17 i wraz z całą ekipą udało nam się zająć miejsca blisko sceny. Każdy występ był na wysokim poziomie, jednak osobiście najbardziej podobał mi się występ Dan oraz FF7.30, grupy, z którą po konkursie znaleźliśmy wspólny język. Jednakże zwycięską drużyną okazało się trio dziewczyn pod nazwą SEI, a drugie miejsce egzekwo Dan oraz grupa MEIA.
The same day, together with my friend Dan, who took part in the final dance cover for this event, we set out to Warsaw, where from 12 were carried out attempts for the competition. Among the competitors met familiar faces from last year, when we presented together as a duet Action. 
In addition to the Polish national team, we could see competitors from Germany, Czech Republic and Lithuania. Since the competition counted many aspects such as system performance, costumes, make-up, so we have prepared a visible reaction to Dan's show. I'm still proud of my work, which is Dan's make'up (Tomboy has proved that they can do a pretty good make-up hehe).


The event started at 17 and along with the group we were able to be seated close to the stage. Each performance was at a high level, but one that I most enjoyed the show Dan and FF7.30, a group with which after the competition we found a common language. However, the winning team was the trio of girls,which names SEI, a second place were for Dan and MEIA.
Po konkursie odbył się pokaz fragmentów różnych koncertów grup k-popowych oraz impreza w rytmach koreańskich. Niestety organizatorzy nie byli przygotowani że przybędzie tak wiele fanów k-pop'u dlatego na samej sali przeznaczonej do imprezy nie byłam w stanie wytrzymać nawet 5 minut...
Między czasie udało mi się porozmawiać z wieloma osobami, którzy okazali się być również czytelnikami mojego bloga.

Miło było usłyszeć, że blog jest warty uwagi i ciekawy. Plus udało mi się po roku niewidzenia zrobić sobie zdjęcie razem z jedną autorek tego bloga, Hermą. 
After the contest was a show of fragments of various concerts K-pop groups and events in the rhythm of Korean. Unfortunately, the organizers were not prepared to coming so many fans of K-pop music because the same room dedicated to the event, I was not able to withstand even 5 minutes ...
Between the time I was able to talk with many people who turned out to be the readers of my blog. It was nice to hear that the blog is noteworthy and interesting. I have the occasion to meet Herma, which is author of your blog too :)

Natomiast niedzielę wykorzystaliśmy na bliższe spotkanie razem z grupą FF7.30, która pochodzi z Wrocławia. Podczas konkursu zadebiutowali w dance cover'em piosenki "Maxstep" Younique Unit. Z życiu nie spotkałam tak pozytywnych i otwartych ludzi jak oni! Świetnie się dobrali pod względem charakterów, organizacji, marzeń i ambicji. Cieszę się że spędziliśmy więcej czasu razem z nimi aby się lepiej poznać. Są naprawdę niesamowici i nie mogę się doczekać naszego kolejnego spotkania!

On Sunday we used to have closer meeting with a group of FF7.30 which comes from Wroclaw. During the competition, they debuted with dance cover of the song "Maxstep" Younique Unit. In my life I never met such a positive and open-minded people like them! Great get together in terms of the characters, organizations, dreams and ambitions. I'm glad I spent more time. They are really amazing and I can't wait for our next meeting!


Mam nadzieję, że wszyscy bawili się równie dobrze jak ja! Jeśli macie pytania, zapraszam na mojego ask'a.

4 comments:

  1. hyhy! Wrocław jest najlepszy! ;333 zwłaszcza te buraki xD <3 (Kasia Ch.! o mamo! to dopiero troll xD)
    Mimo, że podobał mi się występ SEI to i tak czuję niesprawiedliwość w kwestii wygranej...
    Makijaż twój?! OMO! zrobił w okół siebie sensację podobną do tej wywołanej przez sam jej występ xDD good~ job~ little sister ^^

    ReplyDelete
  2. ALEEEX!!! Jak dobrze że moje umiejętności śledcze stoją na poziomie Sherlocka! Zaraz po przyjeździe do Wrocławia znalazłam twój blog (plus fejsy/twittery/adres... y, ok, tego to nie). Wchodzę dzisiaj, patrzę - a tu TAAAKI fejm (jak stąd do Warszawy, chciałoby się powiedzieć).
    Jesteś mega kochana - i nie mówię tu bynajmniej o tej pięknej reklamie powyżej :P Strasznie się cieszę, że mogliśmy sobie posiedzieć w tym McDonaldzie i pogadać. Zwłaszcza że moje wszystkie wypowiedziane słowa były szczere i bezwzględnie prawdziwe (ifyouknowwhatImean).
    KONIECZNIE SIĘ ZWLECZCIE W SIERPNIU DO WROCŁAWIA.
    A a propos bloga - strasznie mi się podoba, adres świeci na pasku, wchodzę i podziwiam.
    :)
    //Miss

    ReplyDelete
  3. Taka szkoda, że nie mogłam być. Jednak Warszawa do dla mnie zbyt odległe strony XD Widzę, ze zabawa była przednia, występy po prostu cudne ^^ Notce jak zwykle nie ma nic do zarzucenia, oby tak dalej!

    Ps. Alex, kocham Twoje nowe włosy *-*

    ReplyDelete