ask.fm    YouTubeFacebook
zBLOGowani.pl

Friday, August 02, 2013

[PL/ENG] Tutorial (?) hairstyle, outfit !

Cześć wszystkim!
Dzisiejsza notka nie będzie ani z poradą ani z innymi mądrościami. Chciałabym podzielić się z Wami moją nową fryzurą, ale krótką historią jej zrobienia. Może ktoś się skusi :)
Jak pamiętacie, ostatnio miałam czerwone włosy. Jednak z czasem kolor przestał być tak intensywny i musiałam znaleźć dla niej jakieś zastępstwo. Jestem w trakcie zapuszczania włosów, dlatego staram się ich za bardzo nie ścinać, dlatego znalezienie jakieś fryzury, której jeszcze nie miałam było niezłym wyzwaniem. Dlatego stwierdziłam: a co mi tam! zaryzykuję! i postawiłam na dwa różne kolory. Blond i ciemny brąz. Nie chciałam czarnych, gdyż wytrzymanie w tym kolorze latem jest dla mnie za ciężkim wyzwaniem ><
Do zrobienia tych kolorów użyłam rozjaśniacza, płukanki firmy oraz dwóch szamponetek (Hebanowa czerń) firmy Joanna.

Hi everyone!
Today's note is neither advice nor the wisdom of others. I would like to share with you my new haircut and a a short history its making. Can anyone be tempted :)
As you remember, recently I had red hair. However, over time the color has ceased to be so intense and I had to find some substitute for it. I very want to have longer hair so I try them too much not to cut, so find some hairstyles, which I have not yet, was a good challenge. Thus stated, why not ! I will risk! and I put in two different colors. Blond and dark brown. I did not want black because that color to withstand the summer is a hard challenge for me> <
To do these colors I used bleach, rinse and two shampooing colorants (Ebon black) from Joanna.










Z farbowaniem pomaga mi Edo. Najpierw znalezienie przedziałka, następnie farbowanie najpierw na ciemny kolor z jednej strony oraz z drugiej (tak, pod tym blondem jeszcze też poprawiałam kolor) a następnie blond. Sam kolor wyszedł dość żółty, ale płukanka sprawiła, że nie drażni tak oczu.
Ostateczny efekt - jak dla mnie zadowalający. Pierwszy raz mam tak jasny blond. Żałuję jedynie że zamiast szamponetki nie użyłam normalnej farby, ale niestety finanse na to nie pozwoliły ><

The coloring helps me Edo. First, find the center, then the firstly coloring a dark color on one side, and the other (yes, under the blonde has also improved the color) and then blond. Color came out quite yellow, but the rinse made it not so irritate for the eyes. The final result - satisfactory for me. First time I have so light blonde. My only regret is that I did not use shampooing colorant instead of normal paint, but unfortunately finances did not allow it> <

Wczoraj udało mi się wziąć udział w wspólnej sesji z moją ulubioną polską blogerką, a przy okazji świetną modelką Tafii! Bardzo polecam jej bloga, wkrótce pojawią się u niej nasze wspólne zdjęcia, a teraz przedstawię Wam mój dzisiejszy outfit.
Dziękuję za te cudowne zdjęcia Sandrze, która jest naprawdę świetnym fotografem jak i przemiłą dziewczyną! :D

Outfit:
Koszula: Stradivarius
Spodnie: Terranova
Buty: Creepers (klik do sprzedawcy)
Marynarka: The Basic House

Yesterday I was able to take part in a joint session with my favorite Polish blogger, and by the way great model Tafii! I highly recommend her blog, soon to appear in her our photos, and now present to you my today's outfit.
I want to thank for all photos Sandra, which is a very great photographer and very nice girl too :D



Outfit:

Shirt: Stradivarius

Pants: Terranova

Shoes: Creepers (click to seller)
Navy: The Basic House







Mam nadzieję, że podoba Wam się mój outfit i moje nowe włosy. Jeśli macie jakieś pytania to zapraszam na mojego ask'a!
Jutro wraz z Dan, która startuje tanecznym konkursie w K-Pop Dance Contest Festival, jedziemy do Warszawy. Mam nadzieję, że poznam wielu z Was oraz proszę, wspierajcie moją przyjaciółkę, która wystąpi w mega układzie EXO - Mama ! :D

6 comments:

  1. Mój tata widząc to zdjęcie zapytał sie czy to jakiś model, kiedy mu odpowiedziałam że to dziewczyna to się ze mną kłócił że to nie prawda XD

    ReplyDelete
  2. cudne zdjęcia, Dongseng. Brawo dla zdolnego fotografa i modela

    ReplyDelete
  3. Wyglądasz przepięknie *^*
    Nie wiem co jeszcze napisać... xD
    Jak zwykle świetny wpis, czekam na więcej ^^

    ReplyDelete
  4. Zdjęcia są śliczne i jakość wspaniała. Fryzura też faina,dodaje jakiegoś takiego mrrr stylu ;D

    ReplyDelete
  5. Świetnie *^* Kiedyś zrobię z siebie Tomboy'a... Gdy mi włosów nie będzie szkoda *patrzy na swoje cycki* Mam możliwości x3

    ReplyDelete