ask.fm    YouTubeFacebook
zBLOGowani.pl

Sunday, September 08, 2013

[PL/ENG] smz rbshop // casting for polish tomboys

Cześć,
znowu zjedzona długą przerwą, ale jakże owocna w nowe znajomości, nowe osiągnięcia i powoli wchodzenie w przerażający świat studenta ( serio, nie nadaję się do tego ).
Chciałabym napisać kilka słów na temat projektu, który rozpoczęłam wraz z singapurską firmą promującą tomboy'owy styl życia oraz oferująca szeroki asortyment bajerów dla chłopczyc. Brzmi kosmicznie trochę, bo gdzie Polska a gdzie Singapur, ale damy radę! Już raz oberwało mi się że zatrzymałam się w spełnianiu marzeń, więc tym razem postanowiłam pójść na całość!
O smz rbshop już wspominałam we wcześniejszych postach oraz wstawiałam zdjęcia modelek z tej firmy.

Hi there,
you must be very angry, because of my long break, but how successful the new knowledge, new developments and slowly climbing the terrifying world of the student (seriously, I am not fit for this).
I would like to write a few words about the project that I started with a Singaporean company which promoting  tomboy's lifestyle and offers a wide assortment of goodies for a tomboy. It sounds a little cosmic, because where is Poland and where is Singapore, but we can do it! Once reprimanded me that I stopped in fulfilling dreams, so this time I decided to go for it!
About smz rbshop I mentioned in earlier posts and I used photos of models from the company.

 tomboys from smz crew :D
tea from smz crew




smz rbshop jest firmą, która ma swoją siedzibę w stolicy Singapuru. Jest to niewielki sklep, który zajmuje się sprzedażą ubrań dla tomboy'i oraz różnych dodatków. Osobiście zauważyłam że większość ciuchów do unisex'y więc są idealne dla obu płci. Ubrania można kupować przez ich fanpage, jednak wkrótce postaram się pośredniczyć i ułatwić zakup ich fajnych i wygodnych wdzianek!
Powstało z inicjatywy kilku przyjaciół, którzy chcą w ten sposób wspierać tomboy'i, dlatego wraz ze specjalnie wyselekcjonowaną grupą tomboy'i pojawią się na różnych wydarzeniach wspierających LGBT (spotkania, pokazy mody, konkursy i tak dalej). Ich marzeniem jest być siecią ogólnoświatową, nie zatracając w tym swojej rodzinnej atmosfery grupy, w której współpracują. Z tego co udało mi się ustalić firma stale działa zagranicznie na terenie Tajwanu oraz Tajlandii ( dzięki temu możemy ujrzeć nagrania z wydarzenia, gdzie wystąpiła elita tomboy'i (śmiesznie zabrzmiało ale dla mnie naprawdę są xD") w ekipie tomactz, Tina Jitateleela, ZEE oraz reprezentantki smz).

smz rbshop is a company that has its headquarters in the capital of Singapore. It is a small shop which sells clothes for tomboys and various additives. Personally, I've noticed that most of the unisex clothes so they are ideal for both sexes. Clothes can be purchased through their fanpage, but soon I will try to mediate and facilitate the purchase of their cool and comfortable clothes!
Created at the initiative of a few friends who want in this way to support tomboys, so along with a specially selected group of tomboys appear at various events to support LGBT (meetings, fashion shows, contests, and so on). Their dream is to become a global, not losing the family atmosphere of the group, which work together. From what I was able to determine the company is constantly working overseas in Taiwan and Thailand (so we can see a video of the event, where she elite of tomboys (sound funny but for me it really is xD "), for example: tomactz, Tina Jitateleela, ZEE and representatives SMZ).
more photos you can see there 



Dla mnie odkrycie tej cudownej grupy ludzi pozwoliło mi wyjść z blogiem i marzeniami trochę do przodu. Cieszę się, że tak otwarcie podeszli do moich pomysłów oraz dali mi możliwość wypromowania i zapoznania tomboy'i z Polski oraz z całej Europy z ich ciekawym projektem.
Najfajniejszą sprawą w całej tej firmie jest to, że ich modelki to normalnie dziewczyny, dla których praca w smz jest hobby, miłych dodatkiem w życiu i robią to za darmo. Są to naprawdę miłe, otwarte i pozytywne chłopczyce i każda z nich znalazła się w grupie nie bez powodu. Każda posiada wyjątkowy talent, który rozwija, również dzięki grupie. Jak samo smz napisało: "Poszukujemy tomboy'i, które posiadają pozytywną, przyjazną naturę oraz dobre serce. Osób, które posiadają specjalne talenty, które mogą zaprezentować na scenie oraz są dumne z tego że są tomboy'ami i robią coś w tym kierunku (by uświadomić innych)".
Inicjatywa niesamowita, otwartość na ludzi pełna podziwu. Miałam okazję pisać z tomboy'ami z tego zespołu i naprawdę są to dobre i nieprzypadkowo wybrane osoby.

For me the discovery of this wonderful group of people helped me out with a blog and dream a little forward. I am glad that so openly came to my ideas and gave me the opportunity to promote and familiarize tomboys from Poland and all over Europe with their interesting project.
The coolest matter in all of this company is that their models are normal girls, whose work in SMZ is a hobby, nice addition in my life and do it for free. They are really nice, open and positive tomboys, and each of them was in the group for a reason. Each has a unique talent that is developing, also thanks to the group. How smz wrote: "We are looking for tomboys who have a positive, friendly nature and good heart. Persons who have special talents that can present on the scene and are proud from the fact that they are tomboys and do something in this direction (to realize other people). " Amazing initiative, openness to people full of admiration. I had the opportunity to write with tomboys with this team and they are really good and there are not accidentally selected persons.


jeden z występów dziewczyn podczas White Party ^^
they have a lot of fun together ^^

Więc w mojej głowie zrodziła się myśl: dlaczego u nas tego nie ma? W Singapurze też nie jest łatwo z tolerancją. Firma mieści się w okolicy gdzie mieszkają starsi ludzie, wychowani na innych wartościach niż my, co było dość trudne dla nich, aby tam zaistnieć. Jednak podczas sześciu lat istnienia sklepu, zespół starał się pomagać okolicznym mieszkańcom jak mógł: starszym ludziom w pisaniu SMSów czy dzwonieniu oraz w innych sprawach. To pozwoliło chociaż w części uświadomić ludzi, że to czy ktoś wygląda jak chłopiec czy jest w związku z kimś swojej płci nie znaczy że jest gorszym człowiekiem. Dzięki takim małym krokom znika powoli dyskomfort między pokoleniami i próbują się nawzajem zrozumieć.

So then I asked myself: Why we don't have the same crew there?  In Singapore, it is not easy with tolerance. The company is located in the area where they live, older people, brought up on values ​​other than us, which was quite difficult for them to exist there. However, during the six years of the shop, the team tried to help local residents as he could: older people with writing SMS or making calls, and other matters. This has allowed at least partly make people aware that if someone looks like a boy or is in a relationship with someone of their gender does not mean that human is worse. With such small steps slowly disappears discomfort between generations and try to understand each other.

>-CASTING-<
Postanowiłam wraz z smz ruszyć z projektem zrzeszenia tomboy'i w Polsce oraz w Europie.
Każda z Was, która czuje się dumna z tego że jest tomboy'em oraz posiada jakiś talent, którym mogłaby się podzielić z innymi może już dziś spróbować swoich sił jako modelka lub jako członek naszej małej tomboy'owej rodziny.

W pierwszym etapie poproszę Was na wysłanie na mojego e-maila (alexorish@gmail.com):
- informacje (ważne!) - wasze imię (może być pseudonim), data urodzenia (nie tylko rok!), miejscowość w której mieszkacie, wzrost i rozmiar ubrań, które normalnie nosicie
- opis swojego talentu oraz filmik bądź zdjęcia pokazujące Wasz talent
- odpowiedź na dwa pytania : dlaczego chcecie dołączyć do grupy oraz jakie są Wasze marzenia
- 2 swoich zdjęć - gdzie widać Was całą z przodu, oraz z bliska (coś podobnego do portretu)
Od razu mówię o ograniczeniu wiekowym: 16 lat. ( i tak obniżyłam bo smz chce od 18 roku życia)

Z powodu ograniczonej ilości ubrań jaką będę dostawać, jest ograniczona liczba modeli, nie zdradzę na razie ile. :)
W drugim etapie będę pisała z wybranymi osobami, aby wiedzieć że są to osoby odpowiedzialne, mogę na nich liczyć w każdej sytuacji i tak dalej.

Na początku na pewno będę brała osoby które mieszkają blisko województwa pomorskiego oraz Gdańska, gdyż część sesji będzie wymagała wspólnego spotkania oraz zamierzam również wspierać trójmiejskie inicjatywy co do grupy LGBT. Jednak jeśli znajdę osobę wystarczająco odpowiedzialną z południowych okolic kraju na pewno stworzymy dwie grupy stale współpracujące i na pewno będę starała się o wspólne spotkania :D

Jak tylko utworzymy stałą grupę w Polsce, zacznę pracować nad grupami z innych europejskich kraju (gdzieś na początku przyszłego roku!).

As soon as we create a permanent group in Poland, I will start work of groups from other European country (somewhere at the beginning of next year!).

Oficjalny fanpage polskiej części smz. 
Pytania możecie zadawać tutaj.

Jeśli o czymś zapomniałam na pewno dopiszę ^^"""
Dzięki za uwagę! :D

13 comments:

  1. Bardzo fajny pomysł myślę, że się uda im być światową firmą ;) Szkoda, że jeszcze nie mam 16 lat :/ Wierzę, że znajdzie się dużo odpowiedzialnych i utalentowanych tomboi ;D

    ReplyDelete
  2. omfgjhsdhjsd nie mam totalnie upoważnienia, ale i tak czuję się dumna. Zwłaszcza, jeśli to dotyka inicjatyw ogólnie LGBT. Takie coś jest meeeega potrzebne.
    Plus, wyczuwam nadchodzące dobre foty <3
    gratulcje, to nie byle co *o*

    ReplyDelete
  3. Jakbym była jakoś ładna to bym może wysłała no ale wolę oglądać to wszystko na kimś :)

    ReplyDelete
  4. Naprawdę super pomysł c;
    Szkoda, że jeszcze nie dla mojego wieku XD
    Ale już jestem ciekawa kogo wybierzecie jako modeli :3

    ReplyDelete
  5. Bardzo mnie mąci ten pomysł ale mam wiele wątpliwości co do mojego... pasowania.

    ReplyDelete
  6. Um... Takie małe pytanko - czy później, po jakiś... nie wiem, roku istnienia grupy, dwóch, też będzie można dołaczyć? Bo aktualnie... no, bardzo, bardzo mocno walczę z moimi kompleksami tańcem w sumie :D ale dopiero drugi rok zaczynam, także nie dość, że w ruchach mych przyruchów od cholery, to jeszcze mam nadzieję, że trochę urosnę przez te dwa lata, bo z moim zbytnio niereprezentacyjnym wzrostem (całe 156! :D) to się nie nadaję :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie mogę nic obiecać, zależy jak teraz nam się grupa złoży i jak będziemy współpracować

      Delete
  7. Ach, ja zgłoszę się chętnie, o ile uda mi się zrobić jakieś ładne fotki XD Świetny pomysł w ogóle. Bardzo przydatna akcja.

    ReplyDelete
  8. Czyli, że... Mogą zgłaszać się osoby, które kończą 16 lat w 2014, tak? Dobrze zrozumiałam? ^^

    ReplyDelete
  9. Tu kurduplasty anonim z trzech komentarzy wyżej :D
    a jakaś odgórna granica wieku będzie przewidywana? co prawda nie ma nic napisane, ale... no... warto wiedzieć wszystko xd

    ReplyDelete
  10. liczą się tylko talenty, które można zaprezentować na żywo, na scenie i w ogóle? jeśli jedyne czym Bozia mnie obdarzyła to talent plastyczny to raczej nie mam tu czego szukać, prawda? ;;

    ReplyDelete