ask.fm    YouTubeFacebook
zBLOGowani.pl

Wednesday, December 04, 2013

[PL/ENG] Make-up tutorial for tomboys !


Witajcie!

Tu znów ja i znów po dłuższym czasie. Tym razem mam dla was tutorial make-upowy. Od razu mówię, że nie jest to sposób na malowanie dla każdego Tomboya, nie czuje się też mistrzem w tej dziedzinie, dlatego po prostu pokaże jak ja się z tym obchodzę na co dzień. 

Hello!
Here I am again, and again after a long time. This time I have for you a make-up tutorial. I immediately say that this is not a way to paint for every tomboy, I don't feel a master in this field, because of that simply I will show you how I do this every day.

Zaczynam.
Let's start.


1. Mam cerę mieszaną więc trądzik i skrajne wysuszenie to u mnie norma. Polecam takim osobom krem nawilżający przed nałożeniem czegokolwiek na twarz. 
Później mieszam nasz polski KremBB z jasnym korektorem. Dla zainteresowanych jaki to korektor (naprawdę dobry) odsyłam w ten link -> TO JA KOREKTORMa bardzo jasne i trudno dostępne na co dzień w sklepach odcienie i można go kupić tanio na allegro.


1. I have mixed skin so acne and extreme dryness is the norm for me. I would recommend that people moisturizer before applying anything on your face.
Then mix our Polish KremBB with bright equalizer. For those interested in how this concealer (really good), I refer to this link -> CORRECTION TO ME. It has a very clear and readily available every day in stores shades and can be purchased cheaply on allegro.


Przed:
Before:



Po:
After:


Jak widzicie staram się, aby kolor twarzy nie odcinał się od reszty ciała. To ważne. Biała twarz jest fajna, ale nie, gdy reszta Ciebie jest brązowa.


2. Eye-liner. Jako, że wzoruje się głównie na Kpop'ie i tzw. Flower Boy'ach pochodzących z Azji - maluję oczy. Ostatnimi czasy bardzo często używam tego sposobu - maluję tylko górną kreskę. Zaczynam ją od 1/3 powieki, gdzie zaczyna ona zaokrąglać się w dół.
Dla kontrastu wyrzuciłam kolor.
As you can see the color of my face is not cut off from the rest of the body. It's important. White face is fine, but not when the rest of you body is brown.


2. Eye-liner. I love Kpop and Flower Boys from Asia so I paint my eyes. Lately very often use this method - I paint only the top line. I'm starting it from the 1/3 eyelid, where it begins to be rounded down.
In contrast, I threw color.



I wygląda to później mniej więcej tak:




3. Pełna oczka. Właśnie tym sposobem wydłużam i powiększam sobie oczy - dodaje kreskę u dołu. Zaczyna się również od 1/3 części dolnej powieki i nigdy nie wchodzę na linię wodną.

3. Full eyes. It is in this way lengthens and enlarges eyes - I add a dash at the bottom. Also starts from the third part of the lower eyelid and never go on the water line.



Wyżej pokazuję gdzie kończy się moje oko i o ile optycznie je poprzez kreskę powiększyłam. Dla lepszego efektu pełniejszych oczu możecie na linii wodnej poprowadzić białą kreskę.


4. Na sam koniec w wewnętrznym kąciku oka daje biały cień lub kredkę którą rozmazuję palcem. Podejrzałam to na Vlogach m.in. u AzjatyckiCukier. Nie jest to niezbędny krok, ale ja sobie go upodobałam. Optycznie moje oczy zrównują się z twarzą.

Above I show where the ends of my eye and as far as optically zoomed in them by a dash. For best results you fuller eye on the water line to lead the white line.


4. At the end of the inner corner of the eye giving white shadow or lipstick that smears finger. Spied it on Vlog such as AzjatyckiCukier. It is not a necessary step, but I liking him. Optically my eyes level with the face.


I na tym koniec. Mam nadzieje, że komuś pomogłam, ktoś skorzysta lub po prostu nieźle się bawił czytając i oglądając. Jeśli macie jakieś prośby odnośnie kolejnej notki lub pytania, odsyłam na ask.fm/kaorutom


And that's it. I hope I helped someone or just someone have good fun to reading and watching. If you have any requests concerning further notes or questions, refer to ask.fm/kaorutom





Fighting!

8 comments:

  1. Jeeejku, Kaoru, czemu ty jesteś taka uroczaaa? ;w;

    ReplyDelete
  2. Dermacol nie figuruje jako podklad przypadkiem? XD Ale tak jak wiekszosc ludzi, korzystalam z niego jak z korektora :D ew rozrabialam z jakims kremem, co by byl plynniejszy. RAZ uzylam go jako normalnego podkladu. Nie polecam. Maska jak nic x.x

    Czemu moje oczy nie lubia makijazu? ;____; kocham makijaz taki jak twoj ;____;

    ReplyDelete
  3. Sama się nie maluję (głównie dlatego, że jestem zbyt leniwa XD), ale jestem oczarowana makijażem i tym, jak na Tobie wygląda <3

    ReplyDelete
  4. Jesteś prześliczna. Bardzo spodobał mi się pomysł z gifami~.

    ReplyDelete
  5. Wyjdź za mnie ;D
    Patrzę sobie na ten ostatni gif i zastanawiam się, jak można być tak ślicznym. No jak.

    ReplyDelete
  6. Jejku, jaka ty jesteś piękna ❤ Nigdy nie widziałam piękniejszej kobiety

    ReplyDelete