ask.fm    YouTubeFacebook
zBLOGowani.pl

Sunday, March 16, 2014

[PL/ENG] Tomboy's hairstyle - March 2014


Cześć! Dziś konkretny post na temat fryzur dla chłopczyc. Tak jak obiecałam, będę co miesiąc dodawać taki post żeby Was zainspirować :D
Hi! Today, particular post about hairstyles for a tomboy. As promised, every month I will add a post to inspire you :D
source
Pamiętajcie żeby wybierać fryzury i kolor włosów taki w którym czujecie się dobrze, nie dla tego bo jest taka moda. Moda przeminie, a Ty możesz zgubić to co masz w sobie wyjątkowego. Bądź sobą!

Remember to choose hairstyles and hair color which you feel good, not becauce it is in top now. Fashion passes, and you can lose what you have unique in yourself. Be yourself!



source
source
Osobiście uwielbiam często zmieniać fryzury oraz kolor włosów. Czasami serio je podziwiam że jeszcze żyją @_@"
Personally, I love change hairstyle and my color hair. Sometimes I seriously admire them that they are still alive  @_@ "


source
source

Przy wyborze fryzury warto wziąć pod uwagę jaki rodzaj włosów mamy, czy łatwo nam się układają, czy są kręcone czy proste, bo czasami efekt po ścięciu może nie być taki jak na wybranej przez nas inspiracji. Dlatego zanim pójdziesz do studia fryzjerskiego wybierz kilka fryzur, wydrukuj bądź ściągnij na telefon i skonsultuj swoje pomysły na fryzurę z fryzjerką, która na pewno będzie wiedzieć jak dobrać fryzurę.

When you choose a hairstyle you should consider what type of hair you have and if it can easily arrange some hairstyle, if you have curly or straight hair, because sometimes after cutting hair, effect may not be as chosen by us for inspiration. So before you go into the studio hairdresser, choose a few hairstyles, print or download to your phone and consult your ideas of hairstyle with hairstylist who certainly will know how hairstyle will be better for you.

source
source

source
Gdy farbujecie włosy nie zapominajcie o odżywkach i innych produktach, które pomogą je uchronić przed zniszczeniem. Są też naturalne sposoby na chronienie włosów, polecam poszukać (sama nie praktykuję, bo nie mam zapotrzebowania :D)

When you dye your hair, don't forget about hair conditioners and other products which help protect them from damage. There are also natural ways to protect hair, I recommend to look for it on Internet (I don't practice it, because I don't need :D)

source
source

Na dziś to wszystko, mam nadzieję że przypadną Was do gustu takie posty i moje "złote rady" :D.
Jeśli macie jakieś pytania bądź propozycje tematów, które powinnam poruszyć na blogu zapraszam na mojego aska.

I hope you like this post. If you have some questions, visit my ask.

Ponadto chciałabym ogłosić nabór na współautora bloga Lifestyle Tomboy. Poszukuję osoby, która ma ciekawe pomysły na temat stylu tomboy i chciałaby się za pośrednictwem mojego bloga podzielić tymi spostrzeżeniami. Niestety z powodu braku czasu notki ode mnie będę pojawiały się tylko w weekendy, a bardzo potrzebuję osoby do pomocy nad sprawnością bloga. Oczywiście bycie współautorem będzie się liczyło z wieloma przyjemnymi rzeczami typu: darmowe ciuchy i biżuteria w stylu tomboy oraz wiele ciekawych gadżetów
Jeśli masz pytania, zapraszam na PM na fanpage'u.

.
And I have the advertisement.
I'm looking for co-author to my blog about tomboys. I need someone with ideas and who is very creative and wants to share her views with another people. If you have some time in week and you like write please contact with me in PM on our fanpage.

16 comments:

  1. Pani z ciemnym odcieniem skóry *przepraszam, tak bardzo "afroamerykanka" mi nie podchodzi o_o* taka piękna <3
    ja mam często tak, że hoduję swoje włosiaki ze trzy-cztery miechy po ścięciu aż pierwotnej fryzury nie widać w ogóle a potem ścinam, i pierwszy tydzień mam kompletną załamkę. Nachodzą mnie myśli typu "zapuszczam włosy!" "po co to zrobiłam, już miałam długie" itp itd, ale zawzse po tygodniu już kocham moje włosy <3 także też trochę na tym opieram taką moją osobistą radę :D -> jak fryzjer spartaczy robotę tudzież my zażyczymy sobie fryza, który do nas kompletnie nie pasuje, luz! Uśmiech na twarzy, włosy odrastają ;) w przypadku kiedy do naszych pierwotnych włosów chcemy wrócić jak najszybciej, to można stosować np. duldanie drożdży rozpuszczonych w mleku/wodzie, masaże i inne takie :)
    notka mega super :D z miłą chęcią bym też się zgłosiła na rekruta do współadminowania, ale też cierpię na chroniczny brak czasu :<
    btw gdzie sie posiały dwie inne adminki? :<<<
    ~Gnom

    ReplyDelete
    Replies
    1. aww, pierwsza część Twojego komentarza - mam tak samo z zapuszczaniem ale u mnie ledwo dwa miesiące są ciężkie do wytrwania.

      dwie inne adminki też cierpią na brak czasu, chiyo pracuje teraz nad jedną notką, a kaoru walczy jako studentka. ja osobiście walczę i na studiach i w pracy i po prostu weekend to jedyna chwila kiedy mogę się blogiem zaopiekować.

      jeśli masz jakieś pomysły na notki, bądź chcialabyś gościnnie udostępnić nam jakiś post to pisz na fanpage'u bądź na e-mail'a: alexorish@gmail.com :D

      Delete
  2. Uwielbiam takie włosy, jednak mam kręcone i dosyć puszyste, więc skończyłabym z barankiem na głowie.. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Próbowałaś używać szamponów prostujących włosy? Słyszałam że są one bardzo pomocne.

      Delete
  3. Czy w nastepnej notce moglabys podac propozycje fryzur do podstawowych kształtów twarzy? Nigdzie nie moge znalezc takiej selekcji jesli idzie o tomboyowe fryzury.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie widziałam jeszcze takiej opcji, ale poszukam w internecie i zrobię co się da :D

      Delete
  4. Chcę ściąć, bardzo, bardzo, bardzo. Ale będę wtedy wyglądać strasznie :<

    ReplyDelete
  5. Bardzo pomocne. Licho wie, czy jakakolwiek z tych fryzur pasowałaby do mej twarzy. No ale zawsze warto spróbować, o.
    Widzę, że poszukujecie współpracownika. Nie wiem czy chcielibyście mieć w ekipie niepełnoletnią osóbkę z drugiego końca kraju. Doszłam do wniosku, że może się wstrzymam ze zgłoszeniem. Tak czy owak, powodzenia życzę c:
    ~ H.A

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie ma znaczenia z jakiego konca Polski czy swiata jestes, od czego jest internet? :D
      I mysle, ze niepelnoletnosc ma male znaczenie, jesli jestes rozsadna osoba i masz poukladane (mniej wiecej ;) ) w glowie. Zglos sie, nic cie to nie kosztuje. A noz cie dziewczyny przygarna? :)

      Delete
    2. Wiek ma znaczenie bo w różnym wieku ma się różne podejścia do stylu, my oczekujemy tego dojrzałego, które 14-15 latki często nie mają. Plus jednak jakąś umiejętność złożenia kilku zdań jest wymagana a patrząc na ówczesny slang niektórych dziewczyn wątpię czy potrafią pisać poprawnie :D
      Jednakże wymagamy kilkunastu pomysłów na notki, jedną pełną wysłaną do nas na e-maila oraz rozmowy. :D

      Delete
    3. Alex, nie mów hop... Znam osoby <17 lat, ktore sa bardziej ogarniete i lepiej pisza niz osoby ~22lata. Nie warto skreslac czlowieka przez wiek, trzeba najpierw z taka osoba porozmawiac, zeby ogarnac jaka ona jest :D

      Alex, ja osobiscie jestem poziomem wyslawiania sie (i tym bardziej zapisu! przerazona. I w nosie mam slowa "mam dysortografie", bo to czesta wymowka wtedy. Pomarudzilam, juz sobie ide :D

      Delete
    4. Czy ja napisałam że skreślam te osoby i nie będę z nimi rozmawiać? Proszę, nie nad interpretuj moich słów, bo to nie jest ani miłe ani potrzebne.
      Wolę żeby ktoś mi napisał i przyznał się że ma dysortografię, bo wtedy też patrzy się inaczej na błędy i jest większa tolerancja ich. Poza tym taka osoba musi nad sobą pracować i przez pisanie najłatwiej byłoby jej się kształcić :))

      Delete
  6. Hej pytanie troche od czapy. Czy casting na Polish tomboys dalej jest otwarty? I kiedy zakonczycie nabor?
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete