ask.fm    YouTubeFacebook
zBLOGowani.pl

Tuesday, May 27, 2014

[PL/ENG] [REVIEW] ☆ Clock Tower Jewellery˜ ☆

Cześć! ~
Chciałam się podzielić z Wami krótkim postem na temat ciekawej biżuterii, którą dostałam jakiś czas temu. Co pewien czas mam okazję współpracować z różnymi firmami z ubraniami, teraz udało mi się podjąć współpracę z Mateuszem, który tworzy niesamowite handmade rzeczy. O tym że dla tego człowieka nie ma rzeczy niemożliwych możecie przekonać się na jego fanpage'u:
Hi! ~ 
I want to write a short post about very interesting jewelry which I received some time ago. From time to time I have the opportunity to work with various companies with clothes, now I was able to work with Matthew, who creates amazing handmade things. Nothing is impossible for that man, trust me, you can see on his fanpage:

˜˜☆CLOCK TOWER.
Co najbardziej mi się spodobało w jego małych dziełach? Że każda rzecz jest jedyna w swoim rodzaju przez co można poczuć się naprawdę wyjątkowo. Nie ma rzeczy, której nie umie zrobić - jestem tego pewna. Postawiłam go dość w trudnej sytuacji zrobienia biżuterii unisex i jak najbardziej się mu udało! Co najlepsze biżuteria jest ze skóry, srebrnych łańcuszków oraz niewielkich ciekawie przyczepionych charm'ów.
W skrócie, bardzo w moim stylu. Dodatkowo biżuterię można nosić w różny sposób - zależy od osobistej budowy ciała. Bardzo wpasowały się w mój ostatni outfit. Jedną z nich oddam na giveaway'a, który wkrótce na moim fanpage'u (<- klik klik klik i lajk)

What do I like the most in his small works? Every jewerly is unique, so you can feel really special. There is nothing that he can't do - I'm sure of it. I asked him to do a unisex jewelry and he did it! What's the best jewelry is made ​​of leather, silver chain and small curiously attached charms. 
In short, very much in my style. In addition, the jewelry can be worn in different ways - it depends on your personal physique. These jewelry fit onto my last outfit. One of them I will give to giveaway, soon on my fanpage (<- click click click and like).

Jak zamówić u niego coś? Wystarczy napisać do niego na priv. Do każdego projektu robi osobną wycenę. Bardzo polecam!~ ★
How to order from him something? Just write to him on priv on his fanpage. For each project he makes a separate valuation. I highly recommend! ~ 

 
 
 

 ★

More photos on my fanpage ★click ★
Photos as always by wonderful Sandra photography, please like her fanpage !~ ★★★

1 comment: