ask.fm    YouTubeFacebook
zBLOGowani.pl

Friday, August 08, 2014

[PL/ENG] Jak dobrać spodnie dla Tomboy'a / How to choose pants for Tomboy


Często przeglądając portale społecznościowe napotykam na zdjęcia Tomboyek gdzie na co drugim zdjęciu spodnie wyglądają zbyt kobieco bądź są niedobrane do figury czy reszty stroju co niekiedy kończy się niezbyt pozytywnymi komentarzami.


Often when I surfing by social network I see pictures of Tomboys where on every other shots trousers looks too feminine or they mismatched to silhouette or the rest of outfit. This photos often gets negative comments.


Tak więc tak powstał mój pomysł na ten wpis.
Jakie spodnie można kupować i jak je dopasowywać oto zaczynam!

So there came my idea for this post.
What kind of pants you can buy and how to match it. Let's start !


1.Skinny Jeans tzw. Rurki
Pasują zarówno na sportowo jak i na elegancko. Można ubrać do nich prawie wszystko.
Nie warto ich ubierać jednak mając większe kształty gdyż mogą wyglądać nie atrakcyjnie.
Nie oznacza to jednak że takie osoby nie mogą ich nosić każdy nosi to co jest dla niego wygodne prawda?

Suitable for both sporty and elegantly. You can wear almost everything to them.
But you should be careful if you have more body because somethimes it doesn't look atracttive.
Of course it doesn't mean that you shouldn't wear it if you want because you should wear what is for you comfortable.




2.Spodnie z niższym krokiem lub dresy.
Dropped crotch pants or sweatpants.


Są to spodnie specjalnie dla tych które cenią sobie wygodę i uwielbiają sport.
Pasują głównie do ubrań sportowych jednak jak się dobrze dobierze takie spodnie można je też ubrać do koszuli.
Takie spodnie występują też w postaci szortów i są doskonałe na wakacyjny wypad.

These are pants especifically for those who appreciate comfort and love sport.
Suitable mainly for sports clothes, however, well selected pants match shirts too.
These pants are also as a shorts, and are perfect for a holiday getaway.



3.Spodnie Chino
Chino pants.


Są wygodne i wyglądają dobrze na każdej figurze. Są dobre do szkoły, na uczelnie czy do pracy jak również doskonale nadają się na spacer. Najlepiej wyglądają podwinięte do lakierowanych lub sztruksowych półbutów.

They are comfortable and look good on every silhouette . They are good to school, university or to work as well they are ideal for a walk. They look the best rolled up with lacquer or corduroy shoes



4.Boyfriend pants – jeansy (często nazywane tomboy pants :P)
Boyfriend pants – jeans (often called a tomboy pants :P)
Rodzaj luźniejszych jeansów, często potarganych. Świetnie pasują do trampek, adidasów i luźnych strojów.

Kind of looser jeans, often torn. Great fit for sneakers, sneakers and loose outfits.



To tylko niektóre propozycje spodni dla Tomboyi. Mam nadziej że część z nich pomoże wam w dobraniu strojów.
These are just some suggestions for Tomboy pants. I hope some of them will help you to find the right clothes.



5 comments:

  1. Lepiej by było zamieścić zdjęcia tych spodni na KOBIETACH, żeby było widać jak tomboy będzie w takich wyglądać (mniej więcej), a nie na facetach, gdzie, oczywiście, zupełnie inaczej to wygląda.
    Bez pozdrowień.

    ReplyDelete
  2. Wiekszosc tych spodni jest na KOBIETACH oprocz drugiego zdjecia gdyz ciezko bylo znalesc zdjecie dobrej jakosci takich spodni na tomboyce. Mysle jednak ze najwazniejsze jest to jak takie spodnie wygladaja ogolnie bo o to mi chodzilo. Dziekuje

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiem, żę bardzo późno piszę ale bardzo dobrze dobrałaś zdjęcia, skoro ktoś pomyślał, że to faceci :D

      Delete
  3. Mi notka bardzo się przydała. Nie znam się za Bardzo na ciuchach i w mojej szafie goszczą tylko czarne rurki, takie luzniejsze. zawsze zastanawiało mnie jakie spodnie mogłabym nosić a tutaj znalazłam bardzo ciekawe propozycje i poznałam nowe rodzaje spodni, o których wstyd się przyznać nie miałam pojęcia. Dziękuję za trud w napisaniu notki i pozdrawiam cieplutko <3

    ReplyDelete
  4. Cześć. Nie wiedziałam, gdzie miałabym o tym napisać, więc postanowiłam pod postem. Otóż... Od dawna chcę mieć fryzurę na tomboya. Jednakże rodzina odradzała mi tego ze względu na to, że mam nieco okrągłą twarz. Mówili, że nie będzie pasować. Jestem w dołku. Jak ty doradzasz?

    ReplyDelete