ask.fm    YouTubeFacebook
zBLOGowani.pl

Monday, January 05, 2015

[PL/ENG] Zagubiona w akcji / Why I Have Been Miss In Action

Cześć!
Cieszę się pomimo tak długiej przerwy (ponad 4 miesiące) udało mi się tutaj i na fanpage wrócić. Dużo do opowiadania, mniej i bardziej pozytywne rzeczy, ale obiecałam zrobić taką jedną życiowo-przeszłościowo-przyszłościową notkę.
Hi there!
I'm happy in spite of such a long break (over 4 months) I back finally here and fanpage. A lot of the stories, more and less positive things, but I promised to do a life-past-future note.


My new hairstyle!



Dlaczego znikłam?
Jednym z powodu dlaczego znikłam był zablokowany fanpage. Walka z f. trwała naprawdę długo, gdyż kilka osób zgłosiło stronę jako obrażająca ich uczucia religijne (...) i światopoglądowe (...) oraz napisała że ZMUSZAM dziewczyny do noszenia ciuchów spłaszczających i deformacyjnych ciało. Szczerze opadła mi szczęka. Na początku stwierdziłam że to nie ma sensu, poddaję się, nie warto walczyć o to. Nie chcę spędzić reszty życia na tłumaczeniu ludziom tych rzeczy. Postanowiłam zająć się pracą i studiami, jednak cały czas gdzieś w głowie tęskniłam za blogiem, za ludźmi i za Wami. Z jednej strony potrzebowałam tej odskoczni, żeby docenić to co stworzyłam z pomocą wielu wartościowych osób. Wzięłam się w garść i przez długie tygodnie walczyłam z administracją dowodząc że nikogo do niczego nie zmuszam. Udało się. Postanowiłam sobie w Sylwestra że w roku 2015 będzie mnie dużo, i tutaj i na fanpage'u oraz prawdopodobnie na YT.
Dziękuję też wszystkim którzy do mnie pisali żebym mimo wszystko wróciła i nie poddawała się, abym dążyła do swoich marzeń! To naprawdę pomogło!
Do you remember Lilo? :D

Why I disappeared?
One of the reason was my fanpage was blocked. Fighting with f. tme ook a really long time, because several people have reported the page as insulting their religious feelings (...) and philosophical (...) and that I recommend girls to wear clothe, which flattening and deformation body. Frankly my jaw dropped. At the beginning I stated that it does not make sense, I give up, not worth fighting about it. I don't want to spend the rest of my life on explaining of the people of these things. I decided to take up work and study, but all the time somewhere in my mind I missed my blog, people and you. On the one hand, I needed that time because I appreciate what I had created with the helping of many valuable people. I took a grip and for a long weeks I struggled with the page administration of proving that anyone not forcing anything. It worked. I decided to New Year's Eve in 2015 that will make me a lot, and here and on the fanpage and possibly on YT.
Thank you to everyone who wrote to me that I should back and don't give up! It really helped!
Moje pomysły!
Jednym z moich najnowszych pomysłów jest vblog na YT. Jednakże chciałabym wiedzieć co byście chcieli widzieć na takich przykładowych tomboy vblogu. Czy przykładowe outfity, odpowiedzi na Wasze liczne pytania, czy jeszcze w innej formie? Proszę podzielcie się ze mną w komentarzach swoją opinią na ten temat jest ona dla mnie bardzo ważna!
Drugim pomysłem jest wakacyjny zlot w Krakowie, w szczególności dla naszej grupy LT, ale też dla wszystkich przedstawicielek tego stylu czy też naszych czytelników. Mam nadzieję, że jeśli będzie możliwość to będziecie chętni żeby zrobić takie spotkanie! Również czekam na odzew w tej sprawie.
My ideas!
One of my latest ideas is vblog on YT. However, I would like to know what you would want to watch on such exemplary tomboy vblog. The sample outfits, answers to your many questions, or even in a different form? Please, share with me your thoughts in the comments on this post, it is very important to me!
Blindery/staniki/cokolwiek
Na razie z powodu powyżej opisanej sytuacji muszę wstrzymać pomoc w kupnie tego. Może to wróci, nie obiecuję. Prawdopodobnie w innej formie i na pewno taniej.
Pomoc na blogu!
Jeśli jesteś zainteresowana pomocą na blogu, pisaniem postów czy też masz jakieś ciekawe pomysły, które mogłybyśmy wykorzystać pisz na mojego emaila: alexorish@gmail.com bądź na PM na fanpage'u.
Help on the blog!
If you are interested in helping on the blog, writing posts, or you have any interesting ideas that we could use write on my email: alexorish@gmail.com or PM on fanpage.

Dobra przerwa na herbatę.

Vblog
Oprócz vbloga na temat tomboy stylu i życia, będę umieszczać filmiki z różnych wydarzeń na przykład za tydzień w sobotę biorę udział w Trójmiejskiej Nocy z K-popem a następnego dnia na pierwszej wystawie psów w Polsce, gdzie będę pomagała w organizacji ^^. Wpadnijcie na imprezę na pewno Wam się spodoba! Dlatego w ramach zaproszenia do przyszłych vblogów proszę o subowanie mojego konta na YT 
oraz zapraszam na mojego instagrama gdzie wstawiłam krótki filmik - zapowiedź :3
Coś dużo linków dziś...
Vblog
In addition to the vblog on the tomboy style and life, I put videos from various events, so please subscribe my channel ! And here is my little teaser on Instagram!
Blog Lifestyle Tomboy!
Zamierzam trochę rozszerzyć zakres tej strony, na temat własnych doświadczeń, typu dbanie o cerę tłustą i skłonną do wytrysków, dbanie o włosy farbowane czy też dbanie o siebie samą. Mam nadzieję, że spodoba Wam się to, bo chętnie się podzielę tym co już przetestowałam, co zamierzam spróbować i jaki mam do tego stosunek. Zamierzam też napisać o moich problemach z kolanami i dlaczego nie powinno się jak ja zwlekać z tym, ale to dopiero w drugiej połowie stycznia.
Lifestyle Tomboy blog!
I'm going a little to broaden the scope of this blog, adding my experience, the type of care for oily skin, taking care of your hair dyed or taking care of yourself. I hope you will like it, because we are happy to share what I already checked what I'm going to try and have this attitude. Also I'm going to write about my problems with my knees and why you shouldn't wait with that like me, but that will be  until the second half of January.
me with bunnies - art by my best friend Dan
there you can watch her dance k-pop cover!


Sesje~!
Czeka mnie nie tylko sesja studencka (dlaczego-nie-chce-ratunku) ale również zdjęciowa, jeśli znacie jakiś fotografów, którzy byliby chętni żeby dodać coś do swojego doświadczenia, a nie mieli w "obrotach" jeszcze chłopczycy, jestem bardzo chętna! Dajcie znać :D
Więcej grzechów nie pamiętam...
Pomimo negatywów i nadchodzącej ciężkiej pracy bardzo się cieszę, że wróciłam do Was. Mam nadzieję, że przyjmiecie mnie jeszcze raz. Naprawdę dam z siebie ponad sto procent, więc proszę wspierajcie mnie jak najmocniej możecie!
To tyle na dziś, na pewno będę teraz pracować nad kolejnym postem, jeśli macie jakieś pytania, piszcie śmiało <3
More sins I don't remember ...
Despite the negatives and coming hard work I'm very glad that I came back to you. I hope you will accept me again. I will try to really give my hundred percent, so please support me as hard as you can! That's all from me today, I'm sure I will now work on another post, if you have any questions, please write <3


One of my project of stickers for you.
Some of you already had that :D

1 comment:

  1. Moim zdaniem temat tego bloga jest lekko kontrowersyjny (zwłaszcza ze kilka miesięcy temu był "tomboy" szał wśród młodych osób, co mogło być trochę źle odebrane przez ludzi, którym styl ten nie bardzo się podoba) i to miało związek ze zgłoszeniem bloga, ale nie przejmuj się, zawsze znajdą się ludzie, którzy będą chcieli pokrzyżować Ci plany. Rób im na złość i walcz o swoje, a ja życzę powodzenia w dalszej pracy ;)

    ReplyDelete