ask.fm    YouTubeFacebook
zBLOGowani.pl

Monday, February 09, 2015

[PL/ENG] Tomboy's hairstyle - February 2015

Już długo zbierałam się na ten nowy post mojej ulubionej serii! Tym razem postanowiłam skupić się na kolorowych fryzurach, które wprost uwielbiam! Miałam już mnóstwo kolorów na głowie i mimo że teraz jest na niej naprawdę spokojne, pod koniec tego miesiąca zamierzam znowu zaszaleć w związku z nadchodzącym koncertem mojego ukochanego zespołu koreańskiego, który odbędzie się w Polsce za miesiąc!

Przed Wami kilkanaście zdjęć wynalezionych przeze mnie w czeluściach internetu pokazujące naprawdę ciekawe i inspirujące fryzury (szczególnie wg mnie :D)

Finally I did a new post about hairstyle! This time, I decided to focus on the colorful hairstyles that I just love! I've had a lot of color on my head, and although now it is really quiet, at the end of this month I'm going to do crazy hairstyle again for the upcoming concert of my beloved Korean boysband, which will be held in Poland in March!

I searched for you some several pictures, in the depths of the internet, showing a really interesting and inspiring hairstyle (especially for me: D)





source
source
source
source

source




                                                                                              source
source
source
source

source

source
i coś jeszcze ode mnie :D





Oraz odpowiedź na kilka pytań związanych z farbowaniem włosów przeze mnie:
Farbowanie samemu czy u fryzjerki?
Przez wiele lat nie byłam przekonana do farbowania u fryzjerki z powodu drogich cen oraz ograniczonej palety kolorów. Farbowałam się sama, bądź z pomocą moich znajomych. W zeszłym roku odważyłam się spróbować farbowania u fryzjerki z powodu korzystnej ceny (40 zł) i byłam pozytywnie zaskoczona efektem! Po tym doświadczeniu kilka razy pozwoliłam sobie na korzystanie z usług mojej (teraz) niezastąpionej fryzjerki, która za każdym razem robi cuda na mojej głowie! Dzięki niej udało mi się zejść z ciemnych włosów na jasne, nie niszcząc ich.
Farba, szamponetka, toner?
Farba gdy chcę kolor na dłużej, szamponetka, gdy mam chwilową zachciankę na inny kolor lub na poprawę, a toner gdy chcę kolor, który nie jest dostępny w postaci farby.
Jak układam włosy, jakich produktów teraz używam?
Polecam obejrzeć mój pierwszy filmik na YT:

And the answer to several questions related to hair coloring by me:
Coloring your own or at the hairdresser?
For many years, I was not convinced at the hairdresser dye because of expensive prices and a limited color palette. So I always dyed by myself, or with the help of my friends. Last year, I dared to try dyeing at the hairdresser because of the favorable price (40 zł/10$) and I was positively surprised by the result! After this experience several times allowed myself to use the services of my (now) indispensable hairdresser, who every time does wonders for my head! Thanks to her I was able to get out of dark hair to light, not destroying them.
Hair dye, tint, toner?
I use a hair dye for longer time, a tint when I have a momentary whim in a different color or for improvement, and the toner when I want a color that is not available in the form of dye.
How to arrange the hair, which products I use now?
I would recommend to watch my first video on YT:


Co zrobić jak rodzice nie zgadzają się na farbowanie włosów?
Cytując mnie z Q&A: " Moje życie, moje włosy". Owszem, rodzice mogą się nie zgadzać ale to Twoje włosy i masz prawo robić z nimi co chcesz, to Ty bierzesz odpowiedzialność za to co się z nimi stanie, jeśli nie zrobić farbowania bezpiecznie i porządnie. To są Twoje włosy, wiesz jak o nie dbać, więc dlaczego nie możesz chcieć żeby wyglądały tak jak Ty chcesz. Jeśli jesteś osobą uczącą się, Twoja szkoła nie zgadza się na kolorowe włosy, zawsze masz wakacje/ferie, żeby testować nowe kolory. Czasem warto się trochę zbuntować, włosy nie palce, odrosną :D
Żele, lakiery, gumy?
Nie używam, nie polecam. Niszczą włosy, wysuszają, kruszą. Samo zło. Najlepiej używać produktów przed, które chronią włosy przed suszeniem suszarką czy używaniem prostownicy.
What to do when parents disagree on hair coloring?
Quoting me with Q&A: "My life, my hair". Yes, parents may not agree but it's your hair and you have the right to do with them what you want, then you take responsibility for what happens to them if you do not dye safely and properly. These are your hair, you know how to look after them, so why do not you want it to look like you want. If you are a student, your school does not agree with the colored hair, you have a vacation / holidays to test new colors. Sometimes you need a little rebel, hair are not fingers, they grow back :D
Gels, hair spray, hair gel?
I do not use, I do not recommend. Damage the hair, dry out, crumble. Evil itself. Best to use the products before that, to protect the hair from drying or using a hair straightener.

To wszystko na dziś! Napiszcie w komentarzach jaka fryzura najbardziej Wam się podoba! Mam nadzieję, że w piątek już stale pojawi się jakiś post!
That's all for today! Write in comments what hairstyle do you like the most! I hope that on Friday will be new post!

11 comments:

  1. Osobiście zakochałam się w czwartej. Może nie z powodu ścięcia (chociaż przyznam - urzeka, mam podobnie), co koloru. Marzy mi się od jakiegoś czasu coś takiego. Może po maturze... ;)
    Świetny wpis.
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. piękna jest czwarta, zgadzam się! jeśli się zdecydujesz, to wyślij mi zdjęcie, jestem ciekawa efektów!
      Pozdrawiam również <3

      Delete
  2. Mogłabyś zrobić takie propozyzcje fryzur z trochę dłuższymi włosami? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. postaram się na przyszły miesiąc poszukać i przygotować taką notkę :D

      Delete
  3. Zrobisz może jakąś notke o tym jak "dać nowe życie" zniszczonym włosom po farbach,prostownicy itp. ? Możesz też po prostu w skrócie odpowiedzieć na to pytanie tu:) Byłabym wdzięczna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cześć! :D
      Ciężko mi robić takie notki, gdyż sama nie miałam i nie mam zniszczonych włosów, ale gdy czułam że są bardziej suche ( z powodu rozjaśniania), używałam w tygodniu dwóch różnych szamponów - Syoss z keratyną (idealna jak zaraz po myciu suszysz włosy) oraz milk_shake (czyli tego co obecnie). Syoss wzmacniał włosy i odbudowywał, milk_shake nie sprawia że włosy są ciężkie i tłuste. Potem gdy moje włosy przestały się przesuszać i przefarbowałam na ciemniejszy kolor, zaczęłam oprócz syossa używam szamponu brzozowego, jest super jak chcesz trochę sprać kolor, bo wyszedł Ci za ciemny, bardzo dobrze wpływa na końcówki i pomaga przy łuszczycy.
      Dodatkowo dodam moje konsultacje z moją fryzjerką. Staramy się z nią teraz odnowić włosy mojej przyjaciółce - ma naturalnie bardzo kręcone i przesuszone. Warto zainwestować w domowe maski - choćby samo jajko rozbijasz, dodajesz trochę odżywki, nakładasz na mokre włosy, zawijasz w folię i ręcznik. W internecie znajdziesz o wiele więcej takich maseczek! Są bezpieczne bo naturalne, nic nie jesteś w sobie złego przez to zrobić. Dodatkowo warto zainwestować w keratynę, jedwab oraz olejek arganowy, który będzie dla Ciebie najlepszy, odsyłam ponownie w internet :D
      Jak masz jeszcze jakieś pytania to pisz śmiało!
      Pozdrawiam ;3

      Delete
  4. Dzięki za waszego bloga :) jestescie wspaniałe!

    ReplyDelete
    Replies
    1. bardzo miło czytać takie komentarze, dziękujemy! ;D

      Delete
  5. Bardzo mi się na tym gifie podobasz w czarnych włoskach ^^

    ReplyDelete
  6. Pleasant to be going to your online journal once more, it has been months for me. Well this article i've been sat tight for so long. I require this article to finish my task in the school, and it has same subject with your article. Much appreciated, extraordinary offer. long hairstyles for women

    ReplyDelete