ask.fm    YouTubeFacebook
zBLOGowani.pl

Sunday, September 27, 2015

Hairstyle Update! - Tomboy Hair Tutorial

Cześć! Dzisiaj umieszczę Hairstyle Update w gifach. Niestety mój laptop jest po formacie i niestety nie mam programu do składania filmików na razie. Mam nadzieję, że Wam się spodoba taka forma!

Hey! Today I put Hairstyle Update in GIFs. Unfortunately, my laptop is after cleaning and  I do not have a program to make videos for the time being. I hope you will enjoy this form!

Przed ścięciem moje włosy jak zawsze gdy podrosną układały się w kopułę. Nie miałam ani weny ani ochoty iść do fryzjera żeby zamienić to w coś sensownego, ale ostatecznie wróciłam do cywilizowanych włosów i do bloga. :D
Niestety (albo stety) moja fryzjerka za mocno przerzedziła mi grzywkę przez co sprawia mi ogromne problemy z układaniem (rośnijcie). Oprócz tego jednego fantu włosy mam naprawdę ścięte dobrze i jestem mega zadowolona z ich kondycji.


Before felling my hair, as always, when they get older formed a dome. I had neither inspiration nor the inclination to go to the hairdresser to turn it into something meaningful, but FINALLY I returned to the civilized hair and the blog. :D
Unfortunately (or fortunately), my hairdresser cut too much my bangs what makes me huge problems for styling. In addition,  my hair cut really well and I'm mega happy with their condition.


Moja fryzjerka powiedziała, że ścięła i przerzedziła mi włosy tak aby łatwiej byłoby mi układać irokeza albo po prostu włosy do tyłu.
Dziś postanowiłam to sprawdzić!
Nie suszyłam włosów dziś, czekałam aż same wyschną po myciu. Niestety z lenistwa nie myłam ich w chłodnej wodzie przez co były dość puszyste, heh...

My hairdresser said she cut my hair so that it would be easier for me to arrange a mohawk or simply hair back.
Today I decided to check it out!
I don't dry my hair today, I was waiting for the same to dry after washing. Unfortunately, too lazy to wash them in cold water so I used warm water and now they are quite fluffy, heh ...


Do stylizacji użyłam NO INHIBITION Eco Hairspray od milk_shake, gumy do włosów Joanna oraz dwóch grzebieni.
I used to styling NO INHIBITION Eco Hairspray from milk_shake, hair gum Joanna and two combs.




Najpierw rozczesujemy kudły! :D
First, combing shag! :D

Następnie nakładamy gumę.
Then we put the gum.

I tapirujemy włosy.
And comb back hair.


Następnie za pomocą palców i grzebieniu układamy fryzurę i utrwalamy spray'em.
Then, using fingers and comb  arrange hair and fixed by spray.


I to wszystko!
This is all!

Jestem naprawdę zadowolona z efektu, zawsze miałam problem z podnoszeniem włosów, bo były zbyt gęste i ciężkie. Ta fryzura pozwoli mi stworzyć naprawdę ciekawe fryzury, którymi postaram się z Wami podzielić wkrótce!
I'm really happy with the result, I've always had a problem with the hair-raising because they were too thick and heavy. This hairstyle will allow me to create a really interesting hairstyles, which I'll share with you soon!

Mam nadzieję, że spodobał Wam się post. Pytania jak zawsze kierujcie w komentarzach bądź na moim asku (klik). Na razie nie mam pomysłów na posty na przyszły tydzień, więc chętnie napiszę na temat, który podacie mi Wy! Na pewno szykuję jeden vblog z outfitami jesiennymi, ale to jeszcze potrzebuję czasu... Zastanawiam Wam kolejne zagadkowe zdjęcie :3
Miłego dnia!
Wasza Alex :3
I hope you have enjoyed the post. Your questions write in the comments or on my ask (click). At the moment I do not have ideas for posts next week, so I want to you write on a topic that you supply me ! Certainly getting ready for one vblog of outfits for autumn, but it still need time ... And again I added mysterious photo~ :3
Have a nice day!
Your Alex :3

For more visit my Instagram

2 comments:

  1. Kurczę, aż żałuję, że zapuszczam włosy.. Ale czego tu nie robić dla kobietki. Miałam identyczną fryzurę i nigdy mi się tak nie układała.
    Ps. Tomboy może być z długimi włosami?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Długie włosy Cię nie ograniczają. ^^ Zapraszam do tego postu : http://lifestyletomboy.blogspot.com/2013/07/dugie-wosy-i-tomboye-long-hair-and.html

      Delete