ask.fm    YouTubeFacebook
zBLOGowani.pl

Monday, September 21, 2015

„Każdy zasługuje na drugą szansę” - Wielki (?) powrót.

„Każdy zasługuje na drugą szansę”

godzina 3:05.
Może najwyższa pora żeby zasnąć? Nie myśleć? Nie panikować? Nie denerwować się?
Po prostu odlecieć do krainy marzeń. Odpocząć.

Długo się zbierałam po kryzysie. Nadal się zbieram. Nie wiedziałam, czy to wszystko ma sens. Nadal nie wiem. Zadałam sobie jedno pytanie przy porannej kawie o 9 rano.
Dlaczego mam stać w miejscu i nie zaryzykować?
Walnęłam ręką w stół. Koniec tego, Alex!

Nie powinnaś stać w miejscu! Nie po to stworzyłaś tego bloga, kanał na Youtube, żeby oglądać innych a samej narzekać że nic się nie robi. Przestań zwalać winę, że pomagasz innym a nie masz czasu żeby pomóc sobie.

I oto jestem. Krótkie streszczenie mojego kryzysu.
Tylko zostało mi jedno pytanie: Czy Wy też jeszcze tutaj jesteście ze mną?



Dostałam mobilizację od mojej bratniej duszy – "pisz list do mnie". Czekała miesiącami, przypominała, wysyłała mi listy. Wczoraj w końcu się wzięłam. Dlaczego zwlekałam? Bo bałam się że nie będę miała co napisać pozytywnego, bo narzekać to każdy umie, ale doceniać to co się ma to już ciężko.
Napisałam list.
Byłam z siebie dumna jak nigdy. Wyślę go dziś z przyjemnością. Najlepsza i najszybsza terapia jaką przeszłam w moim życiu.
Nad snem pracuję z ASMR, ale to opiszę wkrótce.


Powracam ze zmianami ale to nie znaczy że zmieniłam styl! Nadal jestem z niego dumna – szukam w nim nowych inspiracji, którymi też się z Wami wkrótce podzielę.

Mam nadzieję, że pomimo tej długiej przerwy wspólnie uda nam się odbudować relację, bo poznałam tu wiele niesamowitych ludzi i bardzo za Wami tęskniłam.

Dziś spontanicznie pojechałam do fryzjera, wydałam ostatnie zaoszczędzone pieniądze i proszę!
Nowe cywilizowane włosy!

Nie bójcie się zmian. Zawsze znajdzie się ktoś kto Was wesprze.
I bądźcie dumni z tego kim jesteście.

Zawsze.
Wasza Alex.



Lepsze zdjęciu już niedługo!



Naprawdę za Wami tęskniłam.

9 comments:

  1. To ta Alex, którą lubię najbardziej. Nie rezygnuj z rzeczy, które dają Ci radość. Trzymam kciuki za bloga~

    ReplyDelete
  2. Tak się cieszę, że aż bardzo. Serio, Twój powrót to dla mnie aktualnie jedna z najlepszych wiadomości. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo miło mi czytać takie komentarze! Dziękuję za cierpliwość i wyrozumiałość <3

      Delete
  3. Dobrze, że wróciłaś! Będzie co czytać wieczorami ^^ //lucy

    ReplyDelete