ask.fm    YouTubeFacebook
zBLOGowani.pl

Wednesday, September 23, 2015

[PL/ENG] Tomboy style inspiration - part 2 ☆~!


Cześć~! Dzisiaj specjalnie dla Was przygotowałam kilka inspiracji tomboy stylu, które mam nadzieję, że wykorzystacie w swoich stylizacjach jeszcze tej jesieni! :D Dodatkowo umieściłam między stylizacjami kilka moich komentarzy :3 Miłego oglądania!

Hi ~! Today I have prepared especially for you some inspiration of tomboy style. I hope that you will use in your styling this fall! :D In addition, I put between stylisations some of my comments :3 Enjoy!

J E A N S
- zawsze modny, pasujący do każdego, kolorystycznie nieograniczony 
nic tylko nosić!

- Always fashionable, fit for everyone, unlimited color
just wear!






E L E G A N C E
- wygląd elegancki, delikatny, nieprowokacyjny, okazyjny - bardzo ważny w życiu każdego człowieka, warto znać kilka trików w tym stylu, żeby ubrać się i czuć się dobrze

- look elegant, delicate, occasional - very important in the life of every human, you should know a few tricks like that, to get dressed up and feel good




S U I T
- uwielbiam je, pasują do eleganckich strojów i luźnych - ich różnorodność nie pozwala mi się zdecydować na jedną ulubioną, po prostu cudo

- I love them, they are suitable for elegant dresses and loose - their diversity does not allow me to decide on one favorite, wonderful






O R I G I N A L
- czyli zdjęcia, które zrobiły na mnie naprawdę wrażenie i zainspirowały mnie to poszukania po sklepach podobnych wzorów i ubrań

- photos which made me really impressive and inspired me to look for similar patterns on shops and clothes




To dziś wszystko ode mnie. Kolejny post pojawi się do końca tygodnia.
Po więcej informacji o mojej działalności zapraszam na:
facebook: Lifestyle Tomboy
Instagram: alexorish
ask: alexorish

...i tajemnicze zdjęcie na koniec :)
That's all from me today. Another post will be the end of the week.
For more information about my activities visit:
Instagram: alexorish

... and mysterious image in the end :)




No comments:

Post a Comment