ask.fm    YouTubeFacebook
zBLOGowani.pl

Saturday, October 03, 2015

[REVIEW] ☆ Color Hair Powder! ☆


Cześć wszystkim!
Dzisiaj będzie kolorowo! 


Hello everyone!
Today will be colorful!





Pomijając że moje włosy mają zgniłozielony kolor postanowiłam wypróbować fioletowy puder do włosów zakupiony niedawno w Biedronce w okazyjnej cenie.
Było do wyboru kilka kolorów jednak tylko ten wydawał się ciekawy dla mnie.

Leaving aside that my hair is dark green color I decided to try a purple hair powder.
There was a choice of several colors, but only this one seemed interesting to me.



Niestety z powodu niebycia u siebie w domu nie miałam dostępu do rękawiczek więc postanowiłam użyć chusteczek, ale niestety ręce mimo to i tak były brudne heh.
Unfortunately, because of not being at home I did not have access to gloves so I decided to use wipes, but still my hands anyway were dirty heh.




Na efekt długo nie musiałam długo czekać - puder jest mega intensywny, ma dobry pigment i ładnie trzyma się na włosach. Zdjęcia nie oddają koloru na żywo - jest on naprawdę fioletowy i intensywny. Zabrakło mi czasu na lepsze zdjęcia.
I did not have to wait long for the effect - powder is a mega intense, good pigment and nicely kept on the hair. Pictures do not reflect the color live - it's really purple and intense. I ran out of time for better pictures.

Gdy tylko rozjaśnię włosy na pewno dokupię inne kolory, aby zrobić ciekawą wariację kolorów na głowie i kolejny review! Jeśli macie ochotę zmienić kolor włosów na imprezę, czy na jeden dzień, lub sprawdzić czy kolor Wam pasuje - bardzo polecam pudry do włosów! Schodzą oczywiście przy najbliższym spotkaniu z wodą :D
As soon I lighten the hair I definitely buy other colors to make an interesting variation of color on my head and another review! If you want to change your hair color to the party, whether for a day, or if you want to try the color - highly recommend powders for hair! Of course color disappears at the first meeting with the water :D






gratis piękne fioletowe czoło! :D


To dziś wszystko ode mnie! Kolejny post to będzie powrót do serii "warto obejrzeć" i pojawi się w przyszłym tygodniu! Śledźcie uważnie fanpage, gdzie wkrótce umieszczę informację na temat giveaway z tomboy gadżetami. :3
That's all from me today! Another post will return to the series "worth watching" and will appear in next week! Stay tuned carefully on my fanpage, where soon I will put information about the giveaway of a tomboy gadgets. :3

2 comments:

  1. Masz bardzo ładny kolor tęczówek. Co to włosów to pastele nie są w moim guście, ale i tak wyszły fajnie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję za komplement, nigdy nie zwracałam uwagi na swój kolor tęczówek ^^". Też nigdy nie byłam zwolenniczką pasteli ale urzekły mnie w stosunku do blondu. Uwielbiam mieszane blondu z niebieskim i fioletowym :3

      Delete